Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със спирачки

    Колеги когато натисна спирачката се чува просвирване от предно ляво колело и след пробег 4-5 км пипам двата предни диска, десният си грее нормално, но левият откъдето се чува просвирването грее 3 пъти повече от десният,на какво може да се дължи това ?
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

  • #2
    Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
    Колеги когато натисна спирачката се чува просвирване от предно ляво колело и след пробег 4-5 км пипам двата предни диска, десният си грее нормално, но левият откъдето се чува просвирването грее 3 пъти повече от десният,на какво може да се дължи това ?
    Кое според теб е нормално греене и кое не.И как го установи ,че е три пъти по напечен/нагреят/. Мериш им температурата ли ?И ако е така кажи да знам и аз колко трябва да е тя.
    И за протокола не се заяждам искам да знам !
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Кое според теб е нормално греене и кое не.И как го установи ,че е три пъти по напечен/нагреят/. Мериш им температурата ли ?И ако е така кажи да знам и аз колко трябва да е тя.
      И за протокола не се заяждам искам да знам !
      Айде да ми кажеш като си голям капацитет като пипнеш 2 котлона единият 1 киловат а другият 2 киловата и двата еднакво ли ще греят,ако не помагаш поне не пречи !
      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

      Comment


      • #4
        Просвирва може би защото ти е изпекла накладките от задържане, а задържа от бутало, водачи.... Трябва да се прегледа за причина ☺
        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
          Айде да ми кажеш като си голям капацитет като пипнеш 2 котлона единият 1 киловат а другият 2 киловата и двата еднакво ли ще греят,ако не помагаш поне не пречи !
          Абе какви са тия котлони...нямам думи
          Не знам май този от 2 киловата ще грее три пъти по силно от оня от 1 киловат
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
            Колеги когато натисна спирачката се чува просвирване от предно ляво колело и след пробег 4-5 км пипам двата предни диска, десният си грее нормално, но левият откъдето се чува просвирването грее 3 пъти повече от десният,на какво може да се дължи това ?
            Вдигни предните колела във въздуха, натисни няколко пъти спирачката и след това провери на ръка дали лявото колело се върти по-трудно от дясното, както предполагам, че ще се окаже.
            Ако това е така, демонтирай спирачния апарат, раздвижи буталото, почисти повърхностите където контактуват подвижните части и ги намажи с медна грес. Намажи тънко с медна грес и гърбовете на накладките. Почисти и гресирай и водачите с обикновена (литиева грес).

            Ако това не реши проблема, е възможно причината да е в остарял и позапушен спирачен маркуч към апарата на това колело.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Вдигни предните колела във въздуха, натисни няколко пъти спирачката и след това провери на ръка дали лявото колело се върти по-трудно от дясното, както предполагам, че ще се окаже.
              Ако това е така, демонтирай спирачния апарат, раздвижи буталото, почисти повърхностите където контактуват подвижните части и ги намажи с медна грес. Намажи тънко с медна грес и гърбовете на накладките. Почисти и гресирай и водачите с обикновена (литиева грес).

              Ако това не реши проблема, е възможно причината да е в остарял и позапушен спирачен маркуч към апарата на това колело.
              Мерси колега,сам ми се струва че трудно ще се справя а и нямам схема на механизма на спирачните апарати.Като сваля спирачният апарат после как ще се прибере буталото.
              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
                Мерси колега,сам ми се струва че трудно ще се справя а и нямам схема на механизма на спирачните апарати.Като сваля спирачният апарат после как ще се прибере буталото.
                Когато буталото не е клеясало и се движи, така както трябва, се прибира с не много голямо усилие на ръка. Евентуално можеш да си помогнеш с импровизиран лост.
                Демонтирането на апарата не е трудно. Развиват се двата болта от вътрешната страна, които го скрепват към шенкела, с голяма отвертка се разтварят леко челюстите за да могат накладките да се отделят на 1-2 милиметра от челните повърхности на диска и всичко накуп се изтегля напред. После сваляш накладките, раздвижваш буталото и така.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Ей така се прави
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=65277
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 11:12.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
                    Мерси колега,сам ми се струва че трудно ще се справя а и нямам схема на механизма на спирачните апарати.Като сваля спирачният апарат после как ще се прибере буталото.
                    За всеки случай си вземи един ремонтен комплект, с уговорката да го върнеш!
                    Trans penis mihi est!

                    Comment


                    • #11
                      Сменени са накладките ,старите бяха отлепени от единият край - марка Ferodo да знаете какво да не купувате.
                      Сложих медна грес на подвижните части на новите накладки.
                      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                      Comment


                      • #12
                        Отлепеното феродо е много опасно,получават се едни веселби да не ти разправям,извадил си късмет.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщение
                          Сменени са накладките ,старите бяха отлепени от единият край - марка Ferodo да знаете какво да не купувате.
                          Сложих медна грес на подвижните части на новите накладки.
                          При мен старите предни накладки, които смених наскоро също бяха Феродо, нямаше и следа от отлепяне, а си отидоха в кофата, защото си бяха доволно износени. Имах и аз едно периодично проскърцване отпред в ляво, което не изчезна след смяната и доста ме дразни, когато се появява....явно си иска основно разглабяне и гресиране както е писано по горе.
                          Alfa 156 2,4 JTD '99

                          Comment

                          Working...
                          X